رسمینو چیست؟

رسمینو یک موسسه ثبت شرکت و تمامی خدمات مربوط به ثبت است. در دنیای امروز بهتر است که هر کاری را به کاردان آن بسپارید. خدماتی ثبتی از آن دست خدماتی هستند که افراد عادی جامعه از پروسه‌ها و مراحل آن آگاهی ندارند، به همین دلیل برای انجام هر کدام از آن خدمات زمان و هزینه زیادی را صرف می‌کنند. اما موسسه ثبتی رسمینو این ضمانت را به شما می‌دهد که تمامی خدمات ثبتی را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت و البته قیمت منصفانه برای شما انجام دهد.

چرا رسمینو؟

اگر جستجویی در اینترنت در مورد خدمات ثبت شرکت داشته باشید با تعداد زیادی سایت و مجموعه مختلف آشنا می‌شوید. اما انتخاب یک مجموعه مورد اطمینان و معتبر در این زمینه خود یک چالش سخت است. موسسه ثبتی رسمینو با استفاده از متخصصین و کارشناسان کاربلد و باسابقه که ید طولایی در انواع خدمات ثبتی دارند تلاش می‌کند تا بتواند خدمات ثبتی را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب موسسه رسمینو این است که می‌تواند تمامی خدمات ثبتی مورد نیاز شما را در به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهد. فقط در صورت نیاز به هرنوع مدارکی باید آن را از طریق پست و یا ارسال تصویر آن به صورت اینترنتی انجام دهید.

خدمات رسمینو

اگر در مورد خدمات رسمینو بخواهید بدانید باید گفت که مجموعه ما هر نوع خدماتی ثبتی از قبیل ثبت شرکت در تمام نقاط ایران و حتی خارج از ایران، ثبت برند و لوگو، تغییرات شرکت‌ها، دریافت و تمدید کارت بازرگانی، دریافت کد و شناسه اقتصادی، پلمپ دفاتر، دریافت انواع مجوزهای مورد نیاز برای کسب و کارها، ثبت نمایندگی و شعب شرکت‌ها و … را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت برای شما انجام خواهد داد.

هدف رسمینو

رسالت و هدف رسمینو جلب رضایت کامل تمامی مشتریان و مخاطبان در انجام انواع خدمات و مشاوره‌های ثبتی است. به همین دلیل هر نوع انتقاد، پیشنهاد و نظری را با گوش جان می‌شنویم و در جهت رفع آن تلاش خواهیم کرد.

 

جهت اخذ مشاوره تخصصی رایگان با رسمینو، فرم زیر را تکمیل کنید.در اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، نبش خیابان انصاری،برج ملت، طبقه سوم اداری، واحد7

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید